WiseEconomy on WiseNetworkin tytäryhtiö, jonka tavoitteena on kehittää mahdollisimman pitkälle automatisoituja, toimialakohtaisia taloushallinnon toimintatapoja.
Tarjoamme käyttöösi edistykselliset taloushallinnon työkalut, jotka on suunniteltu toimimaan täydellisesti yhdessä CRM-ohjatusti markkinoinnin sekä myynnin työkalujen kanssa.
Tutustu kokonaisuuteen >>
WiseEconomyn ratkaisut
Sähköinen ostolaskujen käsittely: pysy aina ajantasalla ostolaskujen tilasta ja käsittele ne helposti sekä joustavasti.
Tulorekisteriohjatussa WiseEconomyn WisePay-palkkaosiossa saa laskettua helposti ja kattavasti työntekijöiden palkat. Palkat saadaan laskettua aina oikein ja maksettua ajallaan.
Pitkälle automatisoitu kirjanpito, missä myyntien, ostojen ja palkkojen transaktiot menevät omille tileilleen täysin automaattisesti ilman perinteistä kirjanpitotyötä.
WiseSales -myynnin työkalut ja WiseCRM - asiakkuudenhallinta
Moneen taipuvat myynnin ratkaisut: tarjoukset, sopimukset, B2C- ja B2B-verkkokaupat, lippukauppa, varaus- ja kassajärjestelmät, myynnin seuranta. Kaikki ohjattuna samasta tuotehallinnasta yhteisillä logiikoilla. WiseSales - myynnin työkalujen tarjoama analytiikka on reaaliaikaista, mikä tekee myynnin seurannasta sekä johtamisesta helpompaa kuin koskaan.
WiseCRM on monipuolinen ja jatkuvasti kehittyvä työkalu yritysten asiakkuuksien hallintaan. Luvassa on täsmällisempää markkinointia, enemmän myyntiä ja tyytyväisempiä asiakkaita - helposti ja toimivasti!